Home sweet home!

Idag när jag kom till Filipstad så mötte mammsen upp mig så åkte vi till badhuset och simmade ett tag, sen blev det att handla lite. När vi väl kom hem så gjorde mamma hamburgare med bröd och det var skiit gott :)
Sen skulle kissen gosa, han va bara föör sööt. Ni skulle ha sett han !

Just nu tittar jag på lets dance och ja nyss tittade jag lite på bandy med pappa. Nu är det ju egentligen OS i hockey men det hinner jag att titta på när dance är slut.

Imörrn blire att umgås med BÄSTA B om allt går som vi tänkt <333333

Nej nu måste jag dra för nu kmr katten igen, han är jättemysig jue  ;)


Kommentarer
Postat av: belinda

klart <3

2010-02-20 @ 13:27:57
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback