Klädur :)

Ett par haremsbyxor från Ellos blev det. Byxorna hade skit skönt materiial så de var väldigt sköna att använda kan jag lova!


 De här skorna köpte mamma till mig och de kmr ifrån ellos. Väldigt fina är dem, kan ju även tala om att det är mina första skor med klack så vi får väl se hur detta slutar :)



Denna tröja kom från H&M och den var faktiskt väldigt fin i verkligheten enligt mig!




Även denna tröjja kmr från H&M. Det va inte riktigt denna färg jag ville ha men det var den som kom. Fast ganska nöjd är jag med den ändå!

 Det fick även bli ett par jeansshorts från H&M. Köpte för stor storlek men de ska nog gå och ha ändå.




Resten som jag har beställt kmr senare för det fanns inte på lager just nu, längtar :)


Kommentarer
Postat av: a n n a

fint! :)



btw, min nya blogg; anokens.blogg.se

2010-02-14 @ 19:13:58
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback