Lördag!

Idag vaknade jag vid sådär halv tio så gick upp och åt frukost sen bar det iväg till Kia. Första uppgiften jag får när jag kmr dit är att gå ut med hunden så snäll som jag är så gjorde jag det..
Sen åkte vi till billiga nicklas m.m. vi åkte hem till Kia och gjorde tacos och efter det bar det iväg till stallet. Nu var det inte länge sedan jag kom hem: Sitter och funderar på om ajg ska följa med mamma till lene och titta på melodifestivalen lr om jag helt enkelt ska stanna hemma och tare lugnt :)

Usch för blogg.se har försökt lägga upp inlägg i flera dagar nu men det är bara några som kommer upp!!!!!

Har  iaf fått  hälften av mina kläder som jag har beställt från H&m, de kom i fredags och resten kommer att komma lite senare. Kan ju lägga in lite bilder på vad jag har köpt senare ;)

Hare! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback