Måndag

Dagen börjar väldigt bra tkr jag. Den började med sovmorgon till tio i tio. Efter den så åkte vi till m-skogen där vi hade två lektioner (alltså två långa lektioner). Fick även reda på att jag fick MVG på mitt reptil prov snacka om att jag blev glad. Fick 39/41 poäng:D

Haha vår lärare ba om provet:

Sara: Du får göra om för du klarade det inte!
Jag: Vaaah!!
Sara: Jag bara skoja med dejj det gick ju jättebra
Sara & Pia: Hahahaha
Jag: huu jag tänkte väl jag som typ skrev ii allt
Sara: Ja eftersom det gick så bra va jag ju tvungen att jävlas lite men det kanske inte var så snällt
Jag: Jodå det är snällt nu när jag fick så bra.

Tänk att lärarna jävlas oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback