Montag

Idag gjorde vi prov på djursjukvården och jag tyckte faktiskt att det gick väldigt bra så man får ju hoppas på att det blir bra betyg på det provet. Vem vet jag kanske har skrivit fel på nästan allt. Lr näe förresten det händer nog inte!

Efter skolan så joinade Sara mig på mitt rum tills Erica slutat, då vi gick och åt middag. Det var GRÖT till middag =/. Efter middagen gick vi till Ulf och snackade lite skit och sedan till Pigstugan där vi skulle ha jobbat med projektredovisningen men det var först OS på tvn som vi tittade på sen tittade vi på 2 1/5 man. Fast till slut tog vi oss i kragen och skrev klart. Vi tkr iaf att vi är klara.

Nu har jag iaf precis duschat. Duschade väldigt varmt faktiskt och till slut gick det inte att få varmare men jag tror det beror på att skolan är så snåla för vattnet var då inte ens varmt!

Nejj nu driter jag i detta och sätter på filmen Fish Tank ist.


Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback