Onsdag

Idag äre då Onsdag och det är mitten på skolveckan så snart får vi åka hem igen :)

Skoldagen:

Matte: Vi räknade på derivatan och en massa sånt, teckenstudium m.m
PoF: Jag skrev lite på vår inledning
Svenska: Haha det va skit kul nästan hela klassen tog på sig burka bara för att jävlas med läraren för vi hade pratat om just burka och sånt så vi satt där sen när hon kom inte stog hon bara och log åt oss. Sen satte hon sig på stolen men hon visste inte riktigt vad hon skulle säga så hon bara började skratta som bara den sen försökte hon säga något igen men hon klarade inte av det hon bröt nästan ihop av skratt. Sen frågar hon om vi tyckte hon var fördomsfull när hon gjorde så och det tyckte vi ju självklart så då ville hon få en ny chans så hon gick ut och sen in igen och försökte vara som vanligt.

Hon bara: Hur äre med er då?
Hon : Vad är det för mat idag då?
En i klassen: Det är körv och mos.
Hon: Jaha äter du sånt?

Haha sen kom hon på sig själv för det var ju oxå en fördom om att de inte äter korv (alltså de som har burka)
Så hon ville ha ännu en chans så hon gick ut och in igen och med sig denna gången hade hon en annan elev på skolan med sig in för hon hade undrat vad vår lärare hade haft så kul åt ute i korridoren innan hon skulle gå in igen. Denna gången sa hon inget fel men alla skrattade så hon skrattade oxå.


Haha nu tror hon säkert att vi kmr att sitta nakna nästa gång eftersom vi pratade om det med henne. Fast skulle vi vara det så har hon sagt att hon skulle gå och avskriva lektionen xD

Det var nog den roligaste lektionen vi har haft :)

Idrott: Vi gjorde ju typ vad vi ville men vi som var kvar i gympahallen spelade först volleyboll och sen Fotboll. Det var länge sedan så jag blev glad.

Efter idrotten skulle jag ha läst i en engelsk bok på engelskan men jag sket i det, det hinner jag nog göra någon annan gång!

Jag gick och gjorde ett kemiprov istället.
Nu sitter jag här och har precis skrivit lite på tyskan ska väl även försöka städa rummet här borta litegranna..

 

Nejj nu blev det ett väldigt långt inlägg men ni får överleva;)

Men hare bra!

Love/ Mella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback