Riskettan!

Sorry att jag inte skrev om melodifestivalen men jag SKA, jag lovar. Är bara det att jag åkte till skolan och innan det så rann bara tiden iväg, konstigt va ;)

Näe snart ska jag och Lotta gå och äta sen vid fem så ska vi gå på riskettan och den är i typ TRE timmar, jag skojjar inte!!
De kmr bara hitta på en massa konstiga saker man ska göra innan man tar körkortet bara för att tjäna en massa pengar, inte snällt. Tänk på dem som inte har råd med det för jag menar det finns faktiskt sånna människor oxå!!

ajja nog om det detta har jag gjort idag då:

Först på morgonen hade vi engelska, där skulle vi bara skriva lite om boken vi håller på att läsa nu så det var ju inte så värst jobbigt.

Sedan va vi till m-skogen och sorgligt nog så skulle vi ha praktiskt i parken och stallen och så, så nu kan jag lova att jag luktar get fastän jag har tvättat mig.
Men när vi kom dit på morgonen så skulle vi ha hantering av frettarna, vi klippte klorna och badade dom. Sen efter lunch blev det att ha pälsvård och sånt på getterna.

Kommentarer
Postat av: cassiih

Ja de gör allt för att få in pengar de snåla jävlarna !!

Som jag, jag har ju gått på trafikant utbildning, så jag har ju redan hört skiten, inte kul att höra igen :O

2010-02-08 @ 18:30:06
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback