Sry!

Förlåt för denna väldigt dåliga uppdateringen denna vecka men nu är det så att det händer så mkt i skolan och så så jag orkar helt enkelt inte.
Är inte på humör för någonting just nu. Vill bara lägga mig i IDE och bara sova i några dagar, gud va skönt det skulle vara.

Idag åkte vi då skridskor på idrotten och det gick förvånansvärt bra så TACK till Belinda för att jag fick låna skridskorna <3

BARA två dagar kvar nu till lov och jag lovar att jag verkligen längtar. Ända nackdelen nu är ju att jag måste ta bussen hem för mamma jobbar men det är det f**n värt för att få ha loov :)



Det är ganska många nu som inte har förstått hlr att jag inte har lov denna vecka utan nu skriver jag det här med så att ni kanske vet. Jag har sorgligt nog lov veckan alla er andraa alltså v.10!

Kommentarer
Postat av: belinda

allt för dig min bästa ;) <3

2010-02-25 @ 13:12:14
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback