Tisdag!

Idag äre tisdag och långt kvar till helgen.
Vaknade upp idag med huvudvärk och den fortsätter att hålla i sig. Nu har jag rast men efter det så har jag PoF. Vi får väl se hur det funkar där, om färjestad har lust att bli klara snart :)

Senare idag har jag egentligen tyska men vi får väl se om jag orkar att gå på den.



 Igår var jag och skrev in mig på traffic trafikskola så så fort jag har betalat så börjar allvaret :)
Var även in och handlade ett par mysis byxor på intersport, de hade ju lite REA så bäst att passa på tkr iaf jag. Sen köpte jag nån äggkokar grej så att äggen blir perfekt kokade. Mumma jag kan inte koka ägg bra annars men nu ska de bli perfekt :D


Nejj skriver nog senare men ni får hare så bra tills dess!

Love / Mella

Kommentarer
Postat av: belinda

gilla ! :)

2010-02-16 @ 11:13:14
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback