Torsdag!

Idag är det då Torsdag och det betyder att vi får åka hem i morgon, JIPPIE!

Ska se hur mamma jobbar så att vi kanske kan åka och simma i morgon för det skulle vara lite skönt :)
Hade nyss fysik och gjorde bara en labb så när vi var klara så fick vi gå, vi blev då klara ganska snabbt så nu dröjer det en timme tills nästa lektion börjar. Lite töligt menmen så äre.
Har även haft huvudvärk nästan hela dagen idag så tog nyss en alvedon eftersom vi på samhällen ska debattera typ och det klarar nog itne mitt huvud av annars.

Efter skolan när Maria kommit tillbaka någongång så ska hon, Michaela, Erica, Sara och Jag plugga till matteprovet som vi har imorgon.

I mörrn har jag även sovmorgon för vi har självstudie på fysiken på morgonen sen har vi prov och efter det kemi. Sen blire bara att sätta sig på bussen och åka hem :)

Näe nu ska jag hitta på nå annat, vi hörs sen!Snart syns vi älsklings kissen <3

Kommentarer
Postat av: belinda

gilla ! :)

2010-02-18 @ 17:43:59
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback