Os - Silver Igår

Usch vad seg bloggen är, tänkte lägga in en bild och skriva lite till den men nejj det funkar ju självklart inte.!

Iaf satt jag och kollade på Os i natt och jag kan ju berätta för den som inte vet att Anna Haag tog silver. En riktig kämpe var hon, i det loppet gjorde hon sitt bästa lopp! Jag satt här hemma uppe för mig själv och bara kom igen, kom igen nu. Trodde aldrig hon skulle ta silver för hon låg fyra och såg väldigt sleten ut fast på slutspurten gav hon allt!!
Efter det kollade jag lite på super-G karlar, det va väl oxå ganska nice bara det att när klockan närmade sig halv två så låg jag och nästan sov i sängen xD

Nejj nog om det idag har jag inte gjort så mkt förutom att jag har läst 60 sidor i min bok så nu har jag bara 40 sidor kvar att läsa tills på måndag så det ska jag nog allt hinna. Man hinner ju läsa minst 20-30 sidor på bussen beror på hur läs sugen man är.

På måndag har jag prov så det gäller att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback