Åter till skolan!

Idag vaknade jag redan vid halv tio och kunde verkligen inte somna om, jätte töligt jue men iaf. jag gick upp och gjorde frukost, efter frukosten hoppade jag in i duschen sedan satte jag mig vid tvn och datorn.

Ska snart städa chinchillornas bur hade jag tänkt mig iaf, måste även röja lite i mitt eget rum för det ser verkligen ut som ett bombnedslag.

Ikväll blire åter till skolan så jag tar bussen 19.50 från filipstad och då är jag framme 21.40 ungefär. Usch ännu en ny skolvecka, fast som tur är så har jag ju bara ett prov denna vecka så jag ska väl överleva :D

Denna vecka blire nog även in till karlstad, måste ju köpa presenter åt Johanna och Becci eftersom dom snart fyller år. När man sedan väl är inne istan blire väl bio lr något liknande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback