GratisBio

Nu kommer en påminnelse om gratisbio. Bli medlem medans du har chansen!

GratisBio är helt gratis att bli medlem på. Med hjälp av denna sida kan du ordna dig gratis presentkort,biobiljetter m.m genom att bara samla poäng.
Poäng samlar du genom att delta i undersökningar, värva vänner, vara med i tävlingar,spela spel och genom att vara aktiv.

Bli medlem och få 50 startpoäng. Om du väljer att bli värvad av mig så kan du få yttligare 25 poäng, så av mig skulle du isåfall få 75 startpoäng.

Du kan hämta ut presentkort i över 90 butiker på GratisBio! Du kan välja presentkort som Kläder, Skönhet, Leksaker, Mat, Resor, Inredning, Elektronik osv.
Några av butikerna är H&M, GinaTricot, Kicks, Hemtex, Lagerhaus, OnOff, Siba, Scandic, Ving, Ica, PizzaHut, TacoBar, Maxi, Dinsko osv.

Om du sedan bloggar om gratisbio som jag gör nu så kan du tjäna mellan 5-1000 poäng och då är du även med och tävlar om ett presentkort värt 500 kr hos Nelly.



Bli medlem genom mig på denna länken http://gratisbio.se/?RecruiterID=256697


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback