Hemma!

Äntligen har man kommit hem då!
Är så glad att jag kom på bussen så att man slapp åh vänta i en timme till.
Helgen består av att plugga nästan hela för jag har antagligen prov måndag,tisdag och onsdag nästa vecka. För jag åker hem på Onsdag oxå eftersom vi åker iväg till köpingpå torsdag!
 
Fast på lördag ska jag på möte sen så ska jag hjälpa till i stallet lr ta hand om en unge vid stallet, men det märks ju vad dte blir :) Sköönt med lite annat än pluggning iaf!!

ikväll blire åh kolla på Lets dance!!! :D


Hare bra nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Stephanié

sv: Tack =)

2010-01-15 @ 19:12:28
URL: http://stephanielinder.blogg.se/
Postat av: Mia

plutt=?

2010-01-15 @ 23:53:06
Postat av: Mella

Haha din lilla plutt ja lr va du nu menar :) OM du frågor om jag är sur lr nått sånt så självklart inte för hon är en sån charmör :)

2010-01-16 @ 12:15:12
URL: http://mellapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback