Kulkul :)

Jag, lotta och killera va ute och åkte bob  efter bilen. Det va fan skit kul bara det att jag vågade inte åka så speciellt fort men jag tyckte det gick fort iaf :O
Fast killera åkte ju dubbelt,dubbelt så snabbt som mejj, fattar inte hur man vågar xD

Men iaf när jag åkte så körde lotta och det första varvet gick lite lugnt men sen på nästa började hon gasa på lite så i sista kurvan så fastna boben i snön så jag och boben blev kvar medans bilen åkte iväg. De andra flög ju av dom, men det är ju iof inte så konstigt så snabbt som dom åkte i kurvorna och det.

Jao nu fick ni veta lite om min roliga kväll så ni får väl hare så bra för nu ska jag gå och sova tror jag, är skiita trött !


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du vän med henne igen ? hon snackar ju bara en masa skit 1

2010-01-30 @ 15:12:59
Postat av: Mella

Jao klart. orka va ovänn med nån. Btw du vet att det är ganska lätt att läsa av ip nr va ;)

2010-01-30 @ 21:21:30
URL: http://mellapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback