Lunch

Dagen började bra tkr jag, vi hade fysik och fick tillbaka proven. Jag fick inte IG som jag nästan trodde jag skulle få utan jag fick ganska bra ändå :D

Sen andra lektionen hade vi PoF prov och det gick oxå ganska bra tkr jag, jag skrev i allt iaf men sen får vi ju se vad som saknades på varje fråga.

nu har jag lunch iaf har haft det ganska länge men matsalen öppnar inte förns 11.20 så nu passar jag på att skriva lite här.

Efter lunch blir det matte, jag vill komplettera mitt prov men det får jag nog säkert inte. Vi får nog inte ens tillbaka det denna vecka men det spörs jue.

Efter matten har vi mikrobiologi/genetik. Har ingenaning om vad vi gör där för jag va inte här i torsdags.

Efter skolan måste jag iaf läsa ut engelskboken. Har en 50 sidor kvar så det går nog, måste även skriva en essay om det jag har läst om så jag har lite att göra JA.. Ingen dag denna vecka blir lugn kan man väl säga för idag blire plugg på engelska, imörrn blire plugg till samhällsprovet och på torsdag har jag tyska, fast som tur är så har vi bara ett prov nästa vecka så den veckan blir ju ganska lugn iaf :)

Vi funderar då på att gå på bio, HOPPAS det blir så för det behövs verkligen lite lugn nu kan jag lova (Y)

Näe nu har jag inge mer vettigt att skriva, skriver nog ett inlägg senare ikväll :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback