Måndag!

Skolan började lite lungt med Engelska B och efter det bar det iväg till mariebergsskogen där vi hade sällskapsdjur innan lunch och efter lunch hade vi djursjukvård. Sen bar det iväg till skolan igen, väl på skolan så har jag gjort en matte läxa. Måste även göra lite andra skit tråkiga saker. Har även tre prov nästa vecka så jag säger bara jipppie, lr oxå inte =/

Usch har huvudvärk just nu + att rummet är svinkallt så jag ligger under ett duntäcke och en filt men fryser ändå. De kan då verkligen inte ha någon värme på här inte.!!

Igår blev det att jag la mig vid ett, OOOPS, det va inte meningen för jag och Lotta kollade på avatar men jag visste inte att den va 2,5 h lång så det blev som det blev. Men jag kan ju lova att jag är skapligt trött idag ist..

Näe nu har jag inte tid mer måste göra lite läxor och inlämningar sen blire kvällsmat, ta en varm dusch och sist men inte minst lägga sig i sängen och kolla FIILM :D


Love and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback