Morgon trött idag ja!

Vaknade vid tio och va helt förstörd, kunde ha sovit mkt längre men jag måste ju upp och göra klart allt plus att jag måste plugga en massa skiit :O
Så himla TRÅKIGT men det måste ju faktiskt göras.

Tänkte åka en lite tidigare buss till skolan ikväll så att jag för det första slipper vara HELT själv på bussen och för det andra så hinner jag plugga ännu mer innan man går och lägger sig :)

Åker hem redan på Onsdag kväll, skit gött jue och på Torsdag åker jag, mamma och mormor till Köping för att på fredagen gå på begravning =/ Inte det roligaste precis men sånt måste oxå göras.

Vet inte om jag kmr att ha tid att skriva här till veckan för kmr ha massor att göra så¨det är inte så självklart men ska försöka skriva något litet inlägg då och då!



Missen är grymt sööt och väldigt gosig så det är bäst man passar på att gosa med honom nu när han ändå är på bra humör :)


Kommentarer
Postat av: johanna

jag saknar dig mellis<3 :( haha naw sööt simba!



läs min blogg och kommentera (A)

2010-01-20 @ 15:29:13
URL: http://johannaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback