Nu funker det!

Har försökt komma in här hela dagen men det har varit nå fel, men nu kom jag äntligen in :)

Idag vaknade jag vid elva, va grymt skönt att få sova ut kan jag lova! Sen va jag med pappa ner och handla så vi va in på ica,pekås och billiga nicklas. Jag köpte en smörgåsgrill till mig själv tills jag ska flytta hemifrån, det är ju bäst att börja i tid med att köpa lite små saker.
ikväll blire nog att umgås lite här hemma va ju ute igår så.
Imörrn blire att åka till skolan igen, usch säger jag bara !

Har även sovmorgon på måndag så jag är happyhappy :)

Näe nu ska jag kolla fotboll :D


Liverpool spelade mot boston förut idag och gissa vad, ja de VANN!!! Wihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback