R.I.P Ebba <3

I morse när dom ringde visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Jag pratade inte själv med er men när man hörde mammas svar så förstog jag på engång vad som hade hänt. Du hade fått en stor hjärtattack i söndags och har sedan dess legat okontaktbar på sjukhuset. Jag vet att egentligen är det bra att du är borta för att du slipper att lida mer men det känns att du är borta. Du betydde så mkt för mig men nu finns du inte längre. Jag kmr iaf aldrig att glömma dig för jag kmr att älska dejj för alltid för det är du verkligen värd.

Jag vet inte hur jag mår efter att du har gått bort, känns bara som att det inte är sant. Man kan inte riktigt smälta det. Men jag känner mig jävligt tom och har inte orkat gjort speciellt mkt idag. Jag åkte till stallet iaf för att rensa tankarna lite och det hjälpte verkligen <3


R.I.P Ebba <3

Kommentarer
Postat av: belinda

finns om du vill prata <3

2010-01-10 @ 13:24:03
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback