Måndag!

Dagen började inte så värst bra för jag vaknade upp med huvudvärk fast ändå pallrade jag mejj iväg till fysiken. Efter skolan blev det in till stan för en körlektion. Så nu är även halkbanan bokad till nästa vecka. Ska bli skönt att få den avklarad faktiskt.

Denna vecka är så himla soft alltså. I mörrn äre tjärnfesten men ska nog bara dra dit och titta för mer kmr jag inte orka är lix helt slut i hela kroppen konstigt nog.

Egentligen borde jag städa rummet här ist för att sitta här men äsch orkar man inte så orkar man inte så jag får lov åh tare i mörrn ist xD

nejj nu får ni hare så bra. Tyvärr blev det ingen bild för jag orkade helt enkelt inte ta någon. Fy på mejj men äsch shit the same!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback