Sooolen <3

Nu har jag och Belinda varit duktiga för i två dar i rad har vi cyklat hammarn runt för att skaffa oss lite kondis.
Åh det slutar inte där utan vi ska försöka cykla varje eller varannandag hela sommaren nu så det blir nice tror jag. Varje dag blir det även en promenad med puppas vovve.

Jag känner mig väldigt duktig idag

Saker jag gjort idag ! :)

- Ute och gått med hunden
- Cyklat hammarn runt
- Tagit i & ur diskmaskinen
- Städat chinchillaburen
- Bytt sängkläder
- Städat rummet
- Pluggat lite teori för bil

Senare idag kmr det två hundar hit för vi ska var hundvakter i en vecka så jag får hoppas att de kan hålla tyst på nätterna så att jag kan sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback