Underbar helg

Helgen har vart helt underbar. Strålande sol, underbara vänner vad mer kan man då önska sejj?
Svaret är då inget...
Helgen har bestått av en massa soolande och umgänge med de bästa <3

Just nu sitter jag och håller på att färga håret på mig själv för första gången, så vi får väl se hur det blir att se ut :)
Idag har jag massor som ska göras. Jag ska städa mitt rum, vika tvätt, tvätta, städa åt chinchillorna och gosa lite med dem, plugga lite på det verkligt sista jag har kvar att göra och sedan ta den förbannade bussen till skolan.. Vill verkligen inte men på onsdag slutar jag så...
 På tisdag kommer puppa och monica och hämtar alla mina grejor för på onsdag ska jag ta bussen in till skoghall och sova över hos dem tills på torsdag då mamma hämtar mig för då ska jag tillbaka till skolan för då tar Lotta studenteeen. :D

Nejj nu är det bäst att torka håret för att se hur det nu ser ut xD.. Har ni tur så kanske jag hinner med en bild oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback