-----

Först och främst måste jag bara tacka brudarna för gårdagen, så tack för god mat, trevligt sällskap, massa snack, åh våra fina lekar såklart ;)
Kom väl hem vid halv två inatt, jag höll på att somna hos Belinda så då tyckte jag det var lika bra att gå hem. Så fort jag kom hem la jag mig i sängen och sussade, så himla SKÖÖÖNT.
Dessvärre vaknade jag vid först åtta i morse av att det va så himla varmt men jag lyckades lyckligtvis somna om igen tills halv tio. Då tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp :)

Vid typ halv elva åkte the hole familie till Lene och hälsade på, jag böt säsong med henne av criminald minds. Har sett säsong ett nu så nu blire att nörda säsong två.

Har även fått hem tre säsonger av förhäxad som jag oxå kmr att nörda ganska länge eftersom det är minst 15 h på varje säsong.. MMMh säger jag bara, då har man äntligen någonting att göra på kvällarna.

Puppa skulle sluta tidigare idag så vid sex så bär det av till skolan idag. Jag ska även köra så se upp på vägarna, haha nejjråå så dålig är jag ju inte ;)


Kommentarer
Postat av: belinda

tack själv<3

2010-03-14 @ 20:46:31
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback