00:24

Kom precis hem från B. Jag åkte dit och kollade på nån sjuk film, var t.o.m på väg att somna där ett tag OPS!
Sedan var dom så snälla så dom följde mig en bit hem så att jag slapp att gå hela vägen själv :)

Igår får jag väl säga nu eftersom klockan är efter tolv så hämtade mamma mig vid busstation så vi åkte och simmade i badhuset där. Sedan åkte vi hem, när vi nästan va hemma ringer brormin och frågar om nått har hänt. Då har de här hemma blitt oroliga över om vi har åkt i diket lr nåe eftersom vi inte kom hem vid den tiden vi brukade. haha det tyckte jag va skit kul :)

Btw idag fick jag reda på en skit kul sak och det är att jag fick MVG i slutbetyg i Bi breddning, HAPPYHAPPY :D

Nejj har faktiskt inge vettigt att skriva överhuvudtaget så jag lägger ner det just nu, I be back in the morning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback