Blunder slår snart in...

Idag hade vi ju frilufsdag som sagt och jag varknade vid åtta för då gick Lotta upp och fixade sig så jag slog på Criminal Minds, jag tittade på två avsnitt innan jag packade mina badkläder och allt och vandrade över till Pigstugan. Där satt vi ett tag sen kollar vi på klockan och då är hon mkt så Erica bara bussen går nu så vi sprang ut för att hinna med men för första gången på länge så va bussen i tid så vi såg den åka iväg så det var ju bara att gå tillbaka och vänta i en timme på nästa buss in till Karlstad.
När vi kom fram började vi att gå till Sundsta badhus för att bada, efter badet blev det att basta ett tag. Grymt sköönt kan jag lova. Sen gick vi ännu längre bort för att käka på en pizzeria. Där kunde även jag äta Pizza så det var massa mums i magen.
Efter det gick vi in till stan igen och handlade lite eftersom bussen precis han att gå så vi fick vänta i en timme på nästa. Jag köpte inte så mkt men jag införhandlade:

* Reflex halsband till Simba 79:-
* hårborse i trä typ 80 :-
tänkte testa den för den verkade vara skit bra :)


Så ni ser vad hurtiga vi har varit idag först simmade vi sedan blev det ju att gå typ 5 km fram och tillbaka :)

Nejj nu har jag huvudvärk så jag ska dricka vatten och sedan bara slappa framför en film!

Auf Wiedersen!

Kommentarer
Postat av: belinda

nästa lov måste vi in till G-vik o bada de va jätte läge seeeeeen :(( <3333

2010-03-18 @ 11:48:52
URL: http://belindaasiren.blogg.se/
Postat av: belinda

nästa lov måste vi in till G-vik o bada de va jätte läge seeeeeen :(( <3333

2010-03-18 @ 11:49:16
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback