Brrrrr

Vaknade i morse innan jag började iaf, klockfaan på telen har ju slutat att fungera.
Aja vi startade iaf dagen med engelska och det var en väldigt soft lektion kan jag lova.
Sedan resten av dagen hade vi sällskapsdjur på m-skogen, vi dissikerade bland annat en råtta och det är bland det äckligaste jag gjort. Först öppna den sen skära av revbenen och göjsa där inne.. Tillslut mådde jag så illa så jag var tvungen att gå därifrån, den där lukten var inte det trevligaste precis =/

Fy å blää, det är svinkallt på vårt rum så nu ligger jag i sängen under täcket :)

Nu har ljudet på datorn slutat att fungera oxå, greeajt säger jag bara. Inget går min väg längre..
näe nu ska jag joina Lotta lite så vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniel

:))

2010-03-22 @ 21:03:55
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: belinda

ja fryser också! :( vi kan värma varandra bby ! <3<3

2010-03-23 @ 07:45:48
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback