Dienstag

Idag är det tisdag då, skolan var rättså soft.Vi fick även gå på en mässa och kolla vad andra treor hade som projekt. Jag har ingenaning om vad jag ska göra i projekt och jag måste nästan bestämma mig till nästa vecka. Lr jag har ju en idé men det är ju inte säkert att man får göra den.

Efter skolan så hade jag tyska och då gjorde jag prov, vet inte hur det gick hoppas väl att man får ett G MINST!
Nu måste jag iaf plugga lite svenska eftersom jag har prov i det i morgon.. Bara en massa prov nu men jag ska väl överleva det med hoppas jag. Har ju även prov i Fysik på fredag, endel säger men gud va jobbigt med en läxa och ett prov i veckan men det är ingenting kan jag lova. Ni borde oxå få tre prov i veckan så ofta som vi får det så ska ni allt få känna på annat ;)

Nejj nu måste jag verkligen börja plugga så att jag får ett G!

Soo Tudeluu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback