Ensam hemma!

Vid halv tolv åkte mamma och pappa iväg på kryssning så de kmr inte hem förnst i morgonkväll så från sju när puppa slutar och åker hem så är jag ensam hemma. Guud så skönt!!

Har även varit duktig och städat lite i vardagsrummet en snabbis, sen dansade jag lite på dansmattan.
Så nu börjar jag bli lite hungrig så ska nog ut med hunden för att sedan gå till mormor och kääka våfflor, MUMS säger jag bara.. Tur att man har en mormor som offrar sig att göra mat iaf en dag när föräldrarna åker bort ;)

Näe nu får ni hare måste sätta fart för att hinna få lite mat. Byebye :)

Kommentarer
Postat av: belinda

när ska vi ses ? :O <33

2010-03-03 @ 14:54:16
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback