Fredag!

Idag vaknade jag vid ungefär tio och då blev det bara att käka lite snabbt och sedan åka till Kia. Väl vid Kia så får jag reda på att de ska åka och hämta Lotta så jag skulle vara barnvakt. Men det va ju självklart inte så jättesvårt. Jag läste lite för henne sen satte vi oss och tittade på nalle puh. Ingen kan gissa vad som hände då, jo jag ska berätta det. Vi somnade xD.....
Jag vaknade efter en litenstund och en halvtimme efter det så kmr lotta och dom hem så då blir det att dra hem. Skulle ha följt med till stallet om inte mamma hade sagt till Kia att jag skulle hjälpa till att möblera om så jag gjorde väl det. Det vart väl som det blev får jag väl säga men det duger väl.

Snart ska jag äta och efter det blir det att göra sig i ordning för att sedan vara med Bejb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback