Hej alla glada!

Tjenare på er.. Känner mig inte riktigt på topp idag men gårdagen får ett stort + och tack till allt fölk som var där!
Kom väl i säng vid tre tiden och sen imorse hörde jag Sara säga godmorgon och jag tänkte bara NEEEEJ klockan var då bara halv tio och då kändes det ju lite taskigt att bara somna om så jag låg och halvsov tills halv elva. Så ikväll blire en massa mys framför datorn med glass och film.

När jag och Sara skulle ta tåget från Sunne tidigare idag så sa dom att den redan var så full så vi fick ta bussen, fast visst den gick direkt till Karlstad så det var inga problem, så jag han in på Hemköp och köpa lite smått och gått :)

Skriver mer i morgon för jag orkar helt enkelt inte just nu, min hjärna är inte på topp och behöver sova lite så den blir utvilad och kan tänka. Tänkte bara skriva några rader så mina läsare har nått att läsa iaf, jag vet att jag är snäll ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback