Jag sitter här i väntan och spelar lite data..

HejsanHejsan, Hur står det till idag då?
Med mejj är det bara bra. Kan ju säga att det är första gången på flera veckor som jag INTE har huvudvärk så bättre kan man ju bara inte må :)

Lotta ligger här mittemot mig och halvsover/sover. Är inte riktigt säker men det spelar ingen kvitt. Så jag ska väl snart passa på att plugga lite samhäll så att den delen blir klar någongång. För om jag inte börjar att göra saker snart så kmr jag ändå bara att skjuta på det tills det är för sent.

Jag tänkte vara lite hurtig idag och gå ut och springa men det går ju inte precis eftersom gissa vrf?
Svaret är iaf att det REGNAR... Har ingen lust att bli förkyld precis, jag får väl hoppas på att gympan i morgon är jobbig så att man får lite träning. Börjar verkligen känna mig så himla lat. Så fort snön är borta så ska jag träna upp min kondition har jag bestämt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback