Nyduschad

Kom precis ut ur duschen. Har faktiskt inget vettigt att skriva idag så jag har inte tänkt att skriva så mkt mer än detta. Lr något mer kan ni väl få veta...

Är ensam på rummet ikväll, massa gött tkr jag. :)
Imorgon får vi äntligen åka hem igen, inte långt kvar tills vi har lov hlr. Åh gissa vad jag har ÄNTLIGEN lov samma vecka som de i hfs så jag är meega glaad.

Nu ska jag iaf glutta film, sedan måste jag kolla så att alla har städat sina områden och godkänna dom eftersom jag är ordningsman i detta hus.

Nejj ni får hare, skriver mer i morgon :)!!

PUUSS!

Kommentarer
Postat av: belinda

min min MIN mellizzzz ! <3333

2010-03-26 @ 07:27:48
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback