Plugg dag!

Idag hade vi sovmorgon och det kan jag bara tacka för, det behövdes verkligen. Sen hade vi smådjur på schemat så vi åkte till m-skogen där vi skulle kunna könsbestämma djuren sen hade vi djursjukvård. Vi som trodde hon hade rättat proven som vi gjorde för några veckor sen, men tror ni hon gjorde det lr? Näe skulle inte tro det.
Sen efter det blev det en väldigt soft engelska lektion. Till middag fick vi JÄTTE god mat, det blev typ revbensspjäll med popatissallad + vitlöksbröd :D

Nu har jag iaf insett att jag måste börja plugga till tyska provet som jag har i morgon, orkar inte men man måste ju ibland.
Har liksom tre prov denna vecka, frågan är då HUR f**n ska jag orka plugga? tre prov veckan efter lovet är inte så jädrans snällt faktiskt (enligt mejj då men säkert enligt er andra oxå)

Måste plugga nu men slänger in ett inlägg senare ikväll!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: s teffy

sv: tack så jättemkt! ;D

2010-03-08 @ 20:01:57
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback