Ptjuuuu!

Nu är jag helt slut. Vi har haft gympa och där hade vi först en rejäl uppvärmning sedan spelade vi först innebandyturnering och sist men inte minst blev det fotbollsturnering. Inte hinner man duscha hlr för nästa lektion börjar om 15 min så fräscht att sitta på engelskan och stinka xD.. Fast det är ju inte mitt problem det är ju dom som får skylla sig själva att vi luktar när de lägger schemana så himla dåligt .

Senare idag ska jag nog plugga lite. Måste ta mig själv i skinnet snart har massor att göra men jag skjuter ju bara på det hela tiden. Det är ju bättre att få det avklarat egentligen menmen det är sån man är helt enkelt.


Nu har även halva veckan gått så snart får vi åka hem igen. Åh nästa vecka får man åka hem redan på Torsdag eftersom fredagen är en röd dag. Så då äre äntligen LOOOOV igen, jag kan lova att jag längtar ju inte lite hlr. Tror även jag har övertalat mamma & pappa att komma och hämta mejj så man slipper ta med alla grejor på bussen. Det är jobbigt kan jag lova...

Kommentarer
Postat av: belinda

svarrrr: :O nääää!! :( <3

2010-03-24 @ 15:11:40
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback