Saknaden kommer alltid att finnas kvar!!




Det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Tankarna blir att snurra när man tillslut kmr på att du faktiskt inte finns mer. Man tänker alltid att yes till sommaren när du fyller år så får vi äntligen träffas igen men så äre ju inte längre. Vi kmr att åka dit men vi kmr inte mötas av en glad och väldigt positiv underbar tjej.
Saknaden kommer aldrig att försvinna för allt känns så tomt utan dej. Jag vet att det var din tid och att det var bäst för dejj men jag kmr alltid att minnas dejj, du kmr alltid att finnas i mitt hjärta <´3


Kommentarer
Postat av: s teffy

sv: tack sötan! :)

2010-03-19 @ 21:07:19
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback