SHIIIT :O



Läste nyss detta i Aftonbladet.

Shiit asså det kan man inte tro innan.. Undra jag va Cimon ska säga nu när han har hånglat med henne och Stefan som låg med henne. Visst hon är en tjej nu men hon har ju lix varit en kille enligt tidningen nu då. Detta kan ju vara fejk man vet ju aldrig men om man nu ska tro på det. Själv har jag inga fördomar om detta men hade det varit jag som varit i Cimon och Stefans kläder så hade jag nog tyckt att det hade varit lite konstigt.
Jag följde ju detta program och tyckte det var väldigt bra. När man såg Dalin så kunde man iaf aldrig kunna tänka sig det :O


Kommentarer
Postat av: belinda

paradise hotel är bäst !!!!!!

2010-03-05 @ 18:45:44
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback