Snart fredag :D

Idag har skolan vart väldig tölig, först hade vi en debatt på mikrobiologin sen hade vi matte.
Efter lunch blidde det fysik. Vi skulle plugga te provet vi har i morgon men vi gjorde ingenting så tillslut fick vi gå och sist på dagen hade vi samhällskunskap....

Jag är så trött på skolan just nu kan jag lova!
Vill bara hem och ha kul typ, här på kvällarna finns det inte ett piss att göra typ.
Börjar bli så himla utråkad på detta.
När veckan börjar så längtar jag hem redan och så ska det ju inte vara utan bor man på ett elevhem ska man ha en rolig tid. Men vad finns det att göra mitt ute i skogen. SVAR: INGENTING, förutom att promenera, plugga och kolla film. Inte så spec kul iaf....

Idag har jag ju t.ex. pluggat fysik, nu sitter jag här och senare blire nog att glutta film som varje kväll består av.
Nej jag har inge roligt att skriva, jag vet att jag bara skriver skiit men kmr inte på nå bra så ni som läser får lov att stå ut ändå xD

kmr inte på mer så tschüs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback