Snööar!

Asså ska snön aldrig sluta att komma ner lr, är så himla trött på den nu. Vid lunch ungefär skottade jag tomten för pappa orkade inte för han har så ont efter allt skottande så jag offrade mig. När jag var klar visste jag inte vart jag skulle ta vägen så himla ont i ryggen hade jag. Nu förstår jag verkligen hur pappa känner varje dag typ!

Har vart lite duktig iaf, efter skottningen tog jag Snoop och gick ner till mammas jobb för att lämna en lapp om sommarvikariat. Hoppas verkligen att jag får det för det skulle verkligen behövas. Lite pengar skulle inte sitta fel nu när man ska ta körkortet och allt. Åh det lär ju inte bli billigt kan jag lova. Fem körlektioner går på 2600 :- om man köper det i paket. En körlektion går på 550 spänn. Sen kommer halkan att kosta 1700:- så pengar kmr det allt att gåå åt.

Har lovat mamma att hjälpa henne att möblera om i vardagsrummet här hemma, hoppas det blir lite små niice om vi nu kmr på någon bra lösning på det hela ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback