Freitag!

Kan börja med att berätta lite om gårdageen för den var aaas läskig :O

Det åskade och blixtrade vid skolan igår och precis när jag och Lotta har duschat färdigt i källaren så går strömmen. Så vi vart utan ström från 5 på eftermiddagen tills klockan var tolv på natten. Kan ju lova er att det inte gick så bra att plugga eftersom det blev så himla mörkt. Men trots det så var jag tvungen att plugga för hade ett viktigt slutprov i fysiken idag..
Eftersom vi varken kunde titta på tv eller sitta vid datorn så drog jag och sara ut på en promenad så vi kom väl hem vid halv tolv tiden ungefär och då vare läskigt för korridorerna var kolsvarta så det var knappt att man kunde låsa upp dörren in för man såg ju verkligen ingenting.

Idag gjorde jag ju som sagt mitt slut prov i fysik och det bestod utav fyra uppgifter och jag kan ju lova att dem var svåra. Så hur f**n ska jag klara att få ett VG egentligen det vetto tusan.

Denna vecka har vart väldigt jobbig för jag har haft tre prov+ en massa läxor och nästa blir oxå skit jobbig.. Tusan jag kmr ju gå i väggen innan sommarlovet jue om det ska fortsätta så här. Hela dagarna har bestått av skola och hela eftermiddagarna har bestått av en massa plugg, väldigt roligt lr oxå inte!


Kommentarer
Postat av: belinda

ses på söndag?? <3333

2010-05-22 @ 15:25:37
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback