Fy på mejj!!

Jag är verkligen jättedålig på att blogga nu för tiden men jag har en anledning och det är att jag faktiskt har skaffat mig ett liv eftersom solen skiner ute :)
Under sommaren kommer nog denna ligga nere hela tiden skulle jag tro! Eller ja vem vet...
I tisdags hade jag iaf nationella i mattee C och det gick väl skapligt bra iaf så jag kan inte klaga men bara det att när jag kom ut därifrån så kom jag på massor som jag hade svarat fel på... TYPISKT....
Igår vare vårfest åh jädrans va kul det var stundvis xD

Åh idag så hade jag bara en lektion sånu gäller det att vänta på mammsen och Kia som ska hämta mig och lotta idag. Massa med plus till dom vaaa!
Så dem kommer väl här framåt lunch men frågan är då vad faan ska jag göra tills dess?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback