Kristihimmelfärds

Vaknade vid halv elva idag och tittade ut och vad ser man då joo det regnar. Usch påde vaa!!
Idag måste jag iaf börja plugga för jag har fyra prov till veckan som kommer. Och på tisdag ska jag till körskolan igen. Jag va så duktig så jag ringde om en tid igår så det är väl bara att köra så länge man går i skolan.

I tisdags kom vi ju hem från Polen och resan va väl sådär måste jag säga. Bussresan var lång och extremt tråkig måste jag då säga. Sen va väl en del konfirmander som dom va men vår grupp var iaf bra  och rolig. Vi fick iaf jättegod mat på båten så det kan man inte klaga på :D Vet att jag är sen om att skriva om detta men som sagt så har jag tappat sugen litegrann ;)


Kommentarer
Postat av: belinda

MELLIZZZZZ ja vill musssa o kolla film !? :O <3

2010-05-14 @ 11:08:11
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback