Partey dag !

Igår träffade jag B och H så jag kom väl hem vid en halv två. Fast jag la mig inte förnst vid tre för jag var inte så värst trött. Nu sitter jag iaf med en face mask så jag hoppas att min hud ska bli lite bättre i ansiktet. Väljer att göra den nu eftersom jag sedan ska ta ett varmt och mysigt bad. MUMS på dee vaah!

Ikväll blire parteyyy, det blir nog roligt skulle jag tro..
Fast det värsta med denna fest är att imorgon ska jag upp tidigt för vi ska åka till polen. Jag och några polare, visst vi kommer ha skit kul men man vet ju aldrig hur man mår på morgonen men förhoppningsvis känner jag inget som vanligt :)

Min praktik på Lottas hundpensionat är då över för denna gången. Vi satt och pratade lite igår och hon tyckte att jag hade skött mejj väldigt bra så att jag skulle få  bra omdömmen. Så jag behövde inte vara rädd för det sa hon. Hon är bra snäll. När jag va där så kom det dit två sheltisar och tror ni inte att jag blir så himla sugen på att köpa en hundvalp nu till sommaren men nejj det kan jag inte för jag måste gå i skolan ett år till och då får man inte ha valp med sejj. ÅÅÅHH!! men jag har iaf bestämt att det blir en valp till sommaren nästa år och jag kan lova att jag längtar redan nu :D


Nejj jag måste dra nu för jag tror att badvattnet är färdigt men vi höres om någon dag igeen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback