Söndag!

Måste bara börja detta inlägg med att tacka alla från igår. Det var verkligen svin kul!!
Men mot slutet av kvällen jävel va rädd jag blev. Tar det inte här men det skrämde verkligen skiten ur mig. Stackars tjej asså! Usch va trött jag va när jag kom hem. Vi kom väl hem framåt halv fyra på natten så jag gick och la mejj på en gång.

Det blev inte så mkt sömn för vid halv nio var jag tvungen att gå upp för vi skulle till kyrkan för konfirmationen. SÅ det var ju bara att pallra sig upp ur sängen och åka ner dit. Sedan har släkt ifrån ÅSA vart här och hälsat på och det var massa trevligt måste jag säga, har inte sett dom på typ två-tre år :O

Nejj nu måste jag verkligen plugga men vi höres!

Kommentarer
Postat av: cassiih

Snart Mella, då kan vi träffas :)<33

2010-05-24 @ 19:49:50
URL: http://cassiihtiurinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback