Söndag

Gårdagen vart helt okej så tack brudar för att ni förgyllde min kväll :)

Kom väl i säng vid halv fyra inatt ungefär och vaknade vid tolv av panik för jag hade drömt om att klockan var typ tre och då skulle jag nästan till skolan så jag flyger upp ur sängen så sen när jag kollar på klockan så är hon bara tolv så snacka lättad jag kände mig då.

Idag blire ju då som sagt tråkigt nog att åka tillbaka till skolan. Orkar inte egentligen men det är väl bara att stå ut eftersom det bara är 4 veckor till sommarlov och dom veckorna kmr gå snabbt tror jag. SKÖÖÖÖNT!!
Har massor som jag borde göra egentligen men jag orkar inte så då blir det inget gjort. Har tre-fyra prov te veckan och har inte börjat träna på ett ända... oooops!!

Nejj nu har jag vettigare saker för mig så byebye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback