Tisdag!

Kan väl börja med att berätta om gårdagen först eftersom jag inte skrev nå då men veckan började med en sovmorgon till 10.00 iaf och det va bra gött. Sedan hade vi en massa politiker här som pratade och sånt så vi skulle mingla omkring och lyssna på vad dem hade att säga för att vi ska veta vart de olika partierna står när vi väl ska rösta i september. Sedan hade dem en debatt och den va bra rolig för de kom lite i luven på varandra kan man väl säga.
Dagen slutade med engelska iaf så när jag slutade kollade vi först på tvn sedan blev det datorn och sängen (Y)

Tisdag:

Dagen började även idag med sovmorgon p.g.a att vår svenskalärare inte var här så jag har väl bara haft två seriösa lektioner idag och det var då mikrobiologi och samhäll. Efter skolan drog jag och Lotta in på stan för jag skulle ha körlektion. Så vid kvart i fem började den så lotta hängde på även där så hon satt där bak i sätet medans jag körde och det gick väl bra. Fick t.o.m beröm och det är ju alltid trevligt :)
Sedan hade vi tjugo minuter på oss innan bussen tillbaka till skolan skulle gå så vi sprang upp på H&M och där hittade jag något skjortaktikt som man kan ha leggins under bara vet inte riktigt hur jag ska förklara hur den ser ut men ändå. När vi köpt det fick vi lite panik för klockan var lite över sex men vi såg att bussen fortfarande stog kvar där så då var vi ju tvugna att springa dit.. Nu sitter jag här och ska snart gå och kääka så ha en trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback