Tisdag!

Idag  gick jag upp vid 07.00 och jag kan ju berätta att jag var jävligt trött då men jag pallrade mig iväg till praktiken. Va ute och gick med hundar och tvättade en katts öga. Sedan vid 14.30 åkte jag hem och bara slappade ett tag. Sedan vid fyra kommer pappa hem och säger att det är vårjoggen idag så vid halv sex ungefär beger vi oss upp till hurtigtorpet så jag sprang väl 5 km. Grymt jobbigt vare för mig kan jag lova eftersom jag är skapligt otränad just nu. Så det känns i kroppen så ja undra ja hur jag kommer att känna i morgon. Förhoppningsvid så känner jag ingenting.

Vi har även vart över till Lotta och grattat henne för hon blir nämligen hela 20 ÅR!!!
Så grattiis LOTTA!!!!! :D

Nu har jag sån huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt så det blir väl sängen snart kan jag tro :D

Kommentarer
Postat av: ' oliviaalm

härligt :) ja det är bra med mig med :D

2010-05-05 @ 07:48:38
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback