Biotime!!

Dagen har väl gått sådär, haft två timmar Matte D på morgonen.. satt mest och glodde orkade verkligen inte.. oops.
Sedan hade vi samhäll som vi skulle ha debatt i och jag är fett stolt över mig själv för jag gick fram tre gånger och framförde mina argument jag som inte ens brukar gå fram en gång annars så detta är då ett stort framsteg för mig. Brukar annars bara sitta med och acceptera vad som sägs, fast alla lärare är ju på mig om det så ett litet framsteg vart ju gjort iaf :)

Slutade ganska tidigt idag så vid ungefär halv sex så drar jag med brudarna in och kollar på bio "unstoppable"
Den handlar om ett tåg med farligt gods som inte går att stanna :)
Egentligen borde jag plugga till provet i morgon men förhoppningsvis så klarar jag utav det ändå, om inte annat har jag ju lite tid på mejj ikvääll iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback