Måndag!

Slutade vid sex som varje måndag så har inte precis hunnit göra något speciellt än. Vid åtta äre iaf kvällsmat åh efter det ska man hinna göra lite allt möjligt + en vaarm dusch måste verkligen hinnas med innan pensionärsjävlar börjar. Blir så jädrans glad när man titter på det så det går ju bara inte åh missa :D

Har även fått för mig att köpa en ny telefon så det blir nog så oxå skulle jag tro :D
Fast nejj det blir inte värsta hai teck telefonen eftersom jag ändå tkr att dem som köper sånna har skit mkt problem så jag avstår gärna från den då ;)

Har lagt bud på den idag så vi får väl se om jag får deen iaf,  vad det är för nån får ni veta senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback