Måndag!

Försökte engång tidigare idag att lägga in bilder på min nya hårfärg men bloggen vill nog inte att jag ska visa mitt fula fejs för er, så måste det va för dem vill inte ladda upp bilderna :D

Så jag försökte iaf ;)

Nejj snart blire nog sängen, måste ju orka upp i morgon oxå!

Imrg ska jag åka in till stan. Måste till telia för går ju inte att beställa så att jag får gratis sms, jag blir ju galen kan ju inte sms med några nästan för då försvinner ju alla pengar på engång :O så jag har kommit på det där att inte smsa någon för tillfället så får ni inget svar så kan det bero på det ;)
Blir så sur att det inte ska fungera utan att man måste åka in till Telia för att få det fixat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback